کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9199 | مشاهده و دانلود: 740096607 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/30 | اعضاء: 316755 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی‌های هوش مصنوعی iOS 18 تغییرات عظیم در Safari و Siri

شایعاتی زیادی درباره ویژگی‌های هوش مصنوعی‌ای که گفته می‌شود با iOS 18 وارد خواهد شد، وجود دارد. قبلاً گزارش شده بود که مجموعه اولیه ویژگی‌های هوش مصنوعی، یا ویژگی‌های اصلی، که توسط خود اپل به جای شرکت سوم در iOS 18 توسعه داده شده‌اند، به صورت محلی بر روی یک آیفون اجرا خواهند شد.

حالا مشخص شده که چگونه تلاش‌های هوش مصنوعی اپل بیشترین بخش‌های برنامه‌های اصلی خود را با iOS 18 تغییر می‌دهد. در یک خبر جزئیاتی ازApple Insider فاش شده  که ارتقاء‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که اپل قصد دارد اعمال کند، در تمام برنامه‌های اصلی خود، از جمله Safari، Spotlight Search، Siri، Mail و Messages، اعمال خواهد شد.

 

ویژگی‌های هوش مصنوعی iOS 18 تغییرات عظیم در Safari و Siri

 

این ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند در حالی که یک چیزی که اپل به خاطر آن شناخته شده است، یعنی حفظ حریم خصوصی، حفظ می‌شود. هماهنگ با خبرهای قبلی از ویژگی‌های هوش مصنوعی که به صورت محلی بر روی یک آیفون اجرا می‌شوند، ویژگی اصلی اپل در اسلحه هوش مصنوعی آن، ویژگی تولید پاسخ کامل سریع بر روی دستگاه است.

به گفته گزارشات، با نام 'Ajax' LLM، چارچوب اپل به سرعت ورود متن و پیشنهاد چندین پاسخ رتبه‌بندی شده بر اساس دقت و مرتبط بودن را ارائه خواهد داد. ویژگی Ajax LLM در تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و عبارات با سرعتی خارق‌العاده، عنصر کلیدی برای تولید خلاصه متن نه تنها برای Safari بلکه برای Messages نیز خواهد بود.

انتظار می‌رود بروزرسانی آینده Safari 18 اپل همچنین ویژگی جدیدی به نام 'جستجوی هوشمند' را معرفی کند. این به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت و به آسانی خلاصه‌های مختصری از صفحات وب تولید کنند. مدل هوش مصنوعی اپل همچنین ادغام قابل توجهی با برنامه‌ها دارد، این امکان را فراهم می‌کند تا اطلاعات را از مخاطبان و تقویم‌های ذخیره شده بگیرد و پاسخ‌های متناسب با متن‌هایی که در دست است، ارائه دهد که این ویژگی به Siri کمک خواهد کرد.

با این حال، توجه داشته باشید که وظایف سطح بالاتر مانند تولید متن خلاق و تولید پاسخ عمیق هنوز ممکن است به پردازش ابری وابسته باشد، اپل در حال حاضر در نظر دارد با شرکت‌های OpenAI و Google همکاری کند تا ویژگی‌های هوش مصنوعی را به آیفون‌ها بیاورد.

Apple Insider علاوه بر این توجه می‌کند که اپل هنوز در حال توسعه مدل‌های هوش مصنوعی خود است تا به کاهش وابستگی به پردازش مبتنی بر ابر بپردازد و این نشان می‌دهد که اپل به حفظ حریم خصوصی کاربران اهمیت می دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50036 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/17 تعداد مشاهده: 960
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر